۱۳۸۴ اسفند ۱۴, یکشنبه

از 8 تا 8

«هشت تا هشت» عنوان کلی برنامه‌ای است که با شعار «نه»، روز چهارشنبه، 17 اسفند برابر با 8 مارس با همکاری کانون زنان ایران، مرکز کارورزی سازمان‌های جامعه مدنی، سایت زنان ایران و موسسه‌ی راهی برگزار می شود.
8 march
این برنامه که به طور هم‌زمان در دو سالن مجزا اجرا می‌شود شامل دو میزگرد است: «بررسی و تحلیل جنبش زنان؛ از 8 مارس گذشته تا 8 مارس امسال» با حضور شهلا لاهیجی، فاطمه صادقی، بابک احمدی، حمیدرضا جلایی‌پور و شادی صدر و میزگرد وبلاگ‌نویسان درباره‌ی «سانسور زنان در اینترنت» با حضور لیلا نظری، فرناز سیفی، مریم میرزا و پرستو دوکوهکی.
نمایش فیلم «ماده 61»، ساخته‌ی مهوش شیخ‌الاسلامی و نمایش خیابانی «همچنان ایستاده و زنده‌ایم» نوشته و اجرای آینا قطبی‌یعقوبی و هنرمندی گروهی از دانشجویان دختر دانشگاه هنر دانشگاه آزاد اسلامی، فلش «8تا8» و سه اسلایدشو با موضوع عکس‌ها و نقاشی‌هایی درباره‌ی زنان و وقایعی که از سال گذشته تا امسال در حوزه‌ی زنان رخ داده است بخش‌های دیگری از این برنامه را تشکیل می‌دهد. مرور مطبوعات در یک سال گذشته نیز جزئی از برنامه است.
برنامه که از ساعت 9:30 صبح شروع می شود و تا ساعت 5 عصر ادامه دارد، در مجموعه‌ی فرهنگی شقایق واقع در خیابان ولی عصر، پایین تر از پل پارک‌وی، پلاک 1541 برگزار خواهد شد.

۹ نظر:

mohammad گفت...

کارت دعوت هم میفرستین؟

نگاه مست گفت...

گاهی وقتها فکر می کنم اگه آدمها پیش و بیش از جنسیتشون به روح انسانیشون توجه می کردند دیگه مشکلی از جهت جنسیت نداشتیم ...

aristocort گفت...

aristocort

ioamin گفت...

ioamin

order soma گفت...

order soma

grass patch perfect soil گفت...

grass patch perfect soil

grass patch perfect soil xkgmlkqetu

arizona chrysler prescott گفت...

arizona chrysler prescott

arizona chrysler prescott usjvpexdes

aero air bed گفت...

aero air bed

aero air bed iglteicoac

my space code generator گفت...

my space code generator

my space code generator vhyxftrwsx