۱۳۸۶ اسفند ۲۹, چهارشنبه

یه سال دیگه داره میاد

یک سال دیگه هم با همه خوبیها و بدیهاش،‌ دلهره ‌ها و شادیهاش گذشت و ما دوباره منتظریم ببینیم سال جدید برامون چی ارمغان میاره.

سال گذشته برای من پر بود از دستاوردها، دلشوره‌ها، تنهایی‌ها و با هم بودن‌ها. اگر بخوام یک نگاه اجمالی به سال گذشته کنم فکر کنم رویهم رفته من رو چندین قدم در مسیری که برای زندگیم انتخاب کردم جلوتر برد. پس میشه گفت در راه هدفهام سال خوبی بود. اگر چه اتفاقات غیر منتظره برای مدتی مسیر زندگیم رو به هم زد و روزهای پر از نگرانی برام آورد.

از نظر زندگی شخصی هم درسته که یک سال دیگه به سال‌های  از هم جدا بودن اضافه کرد ولی می‌تونم بگم در احساسی که به هم داشتیم خللی وارد نکرد و این خیلی امیدوار کننده است.

سال گذشته زندگی تو دو کشور مختلف را تجربه کردم که هر کدوم تجربه‌های خاص خودشون رو برام داشتن. احتمالا سال جدید هم در یک طرف دیگه دنیا یک زندگی جدید دیگه ‌ای رو شروع کنم که البته از همین الان کلی براش ذوق زده ام.

دوستای جدید خوبی اومدن تو زندگیم که واقعا برای داشتنش خوشحالم. اگر چه امسال فهمیدم که چقدر از بعضی دوستای قدیمم فاصله گرفتم و دیگه خیلی حرف مشترک برای هم نداریم.

با اینکه اینجا خیلی بوی بهار رو حس نمی کنم ولی خونه تکونی که بابا مامان انجام میدن و سنت خرید شب عیدشون رو که تو یه کشور دیگه یادشون نرفته، بهم میگه که سال نو داره میاد.

برای همه سال پر از خوشی آرزو می کنم و امیدوارم آرزوهاتون به حقیقت بپیونده.

۳ نظر:

ایمان ممبینی گفت...

سلام لیلا جان.
من هم آرزو می کنم که سال جدید سال خوب و پر از موفقیتی برات باشه و امیدوارم این دومین سال دوری، آخرینش هم باشه و کار رفتنت هر چه زودتر درست بشه. خوب باشی......

لیلا: مرسی ایمان جان، امیدوارم برای تو هم سال خوبی  باشه. پر از شادی و سلامتی.

محمد جواد شکری گفت...

سلام
امیدوارم سال 87 هم سالی پر از تجربه های خوب و لذت بخش باشه
سال نو مبارک

لیلا: امیدوارم سال جدید برای شما هم سال خوبی باشد.

Nazy گفت...

عیدت مبارک لیلا جان. امیدوارم سالی پر از موفقیت، برکت و خوشبختی در انتظار تو و خانواده ات باشد. نوروزت پیروز لیلا جان.