۱۳۸۷ اسفند ۱۱, یکشنبه

آقای پزشک برید یه خرده چیز یاد بگیرید!

يك آقای(روی آقا تاکید دارم) پزشک: مگه میشه با یه زن که پریوده خوابید؟

جواب: اولا  باید شک کرد به اعتبار علمی دانشگاهی که به تو مدرک پزشکی داده ( میدونم که مدرکش از یکی از بهترین! دانشگاههای کشور هست)

ثانیا: اگر جناب آقای دکتر نمیدونن که خوابیدن فقط اینترکورس نیست و پوزیشنها و مدلهای مختلف س ک س وجود داره باید جدا براشون یه فکری کرد گناه داره طفلک به میزان متنابهی.

ثالثا: آقای دکتر برید یاد بگیرد که خانومها در دوره پریود اتفاقا خواسته جنسیشون بیشتره و برخی از خانومها حتی در این مدت از اینترکورس هم به شدت لذت میبرن.

رابعا: من دلم برای اون زن بیماری که تو دکترش هستی به شدت میسوزه.

خامسا: این نوشته برای آقایونی نیست که فکر میکنن "رابطه زناشویی" یک وظیفه است که زنهاشون باید حتی بدون رضایت به اون گردن بذارن و حالااز زنهاشون بخوان  که بدون چون و چرا در این مدت هم باهاشون بخوابن.  هنوز خانومهایی که دوره پریود رو یک دوره آسایش برای در رفتن از داشتن رابطه جنسی ناخوشایند و یک طرفه میدونن باید به عنوان یک حق ازش استفاده کنن حتی اگر اسمش رو " حرام بودن رابطه جنسی در دوره حیض" میذارن.

۴ نظر:

کورش اسلام زاده گفت...

سلام
ژورنالیست‌ها در پرشین بلاگرز؛
خبرخوان (تکست و گرافیکی)، لیست و فید ژورنالیست‌ها ارائه شده است.

http://persianbloggers.blogspot.com/2008/11/journalism-p.html

شما را به بازدید و استفاده از 19 خبرخوان تخصصی موجود دعوت می‌کنیم.

د.ش گفت...

رد پایت را در .:: رد پای باران::. خواهی دید. ای رد پای عشق عاشقی کن مرا با ثبت کردن www.rain-baran.blogfa.com در قلبت.
(تبادل لینک)

روح افزا گفت...

ببخشید اینترکورس چجوریه؟
خیلی جالبه؟

omio گفت...

من ۶-۷ ماهی‌ هست که وب لاگت رو میخونم، نمیدونم چرا از وقتی‌ رفتی‌ آمریکا موضوع‌های سکسی‌ در مطالبت بیشتر شده، آیا فکرهای خوبت و تحلیل‌هات نم کشیده؟

لیلا: نمیدونم چرا فکر میکنی موضوعات سکسی موضوعات مهمی نیستن؟ من درباره موضوعاتی مینویسم که به نظرم باید بیشتر بهشون توجه کرد. میتونن سکسی باشن، سیاسی باشن، تاریخی باشن یا هر چیز دیگه ای. در ثانی من وقتی درباره موضوعات سکسی مینویسم از منظر اجتماعی بهشون میپردازم.