۱۳۸۴ اسفند ۸, دوشنبه

روز جهانی زن

کم کم به هشت مارس نزدیک می شویم. گروههای مختلف مدافع حقوق زنان هر یک برنامه هایی برای این روز تدارک دیده اند. هر روز ولی به تعداد زنانی که تحت خشونت قرار می گیرند اضافه می شود. هر روز زنان فقیرتر می شوند. هر روز زنان بیشتری طعمه باندهای قاچاق انسان می شوند. هر روز زنان بیشتری در جنگها و مناقشات کشته می شوند. بر تعداد عاطفه ها و لیلا های هر روز افزوده می شود. هر روز هم دلارام ها و نازنین ها حکم اعدام می گیرند. و ما هر سال هشت مارسی را می گذرانیم شاید سال بعد بهتر از امسال باشد.

۶ نظر:

من گفت...

............. باش تا صبح دولتت بدمد!

رضا مهدوی صاب حجره گفت...

8مارس میتونه بهونه خوبی باشه!

نسیمک گفت...

اما من دلم روشنه. اون طور هم که تو فکر میکنی همه چی برای زن ها تیره به پیش نمیره. از اون ور هم هر روز به تعداد خانوم دکترا، مدیران زن، ورزشکارای زن، رئیس جمهورای زن....اضافه میشه. هر روز داستانهایی از زنایی میشنویم که یه درس درست و حسابی به شوهراشون به خاطر خیانتی که بهشون کرده بودن دادن... من امیدوارم...بالاخره یه روز تو تاریخ مینویسن که سال ها پیش مردم فکر میکردن که خانوما با آقاییون فرق دارن!

عليرضا گفت...

بله...من هم اميدوارم شرايط روز به روز بهتر بشه

review گفت...

من هم ..

nazi گفت...

ليلا ، اگر بخواهي انقدر نميه خال ببيني....پس خودت چي؟ نه، شايد با بعضي از چيزهايي که گفتي موافقم اما در مورد برخي کمي امارت شايد اشتباه باشه. باور کن تو حتي نمي توني وضعيت الان رو با 20سال پيش مقايسه کني....يالله...اين نگاه دردي رو دوا نمي کنه..:)