۱۳۸۶ اسفند ۴, شنبه

فقط دخترها خرابن؟

یادم میاد وقتی که راهنمایی میرفتم دخترهایی که دوست پسر داشتن، به معنی پسری که از در مدرسه تا سرکوچشون همراهمیشون می کرد به اون دختره می گفتن خراب.

یه خرده بعدتر این قضیه عادی شد ولی اگه دختره پسره رو بوسیده بود و یا گذاشته بود پسر اون رو ببوسه دختره خراب بود.

بعدش اگه دختره با دوست پسرش که عاشقش بود می خوابید بهش می گفتن دختره خرابه.

حالا چی؟ هنوز هم تو شهرستانهای کوچیک دختره دوست پسر داشته باشه خرابه؟ و تو شهرهای بزرگتر اگه با دوست پسرش بخوابه؟ و یا دختری که با چند نفر تا حالا خوابیده خرابه؟

راستی تا حالا شنیدید کسی بگه پسر خرابه؟ بدترین چیزی که من از شنیدم اینه که پسره ب.. در روه؟ که البته شنیدم  در عالم پسرها این یک افتخار حساب میشه.

میگن زنها همیشه قایم می کنن با چند مرد رابطه داشتن چون جامعه کاملا نسبت به اونها قضاوت منفی خواهد داشت. ولی پسرها با افتخار تعداد واقعی رو چند برابر هم میکنن چون اینطور قضاوت میشه که کارشون درسته.

۱۹ نظر:

نازی گفت...

باید کار بشه روش نه؟ باید کار بشه...این چراها اگرچه گاهی دردناکند اما اکثر مواقع تاثیرخوبی دارند.

لیلا: آره نازی گلم، شاید تاثیر خوبش این باشه که بشینیم فکر کنیم چرا اینطوریه و طور دیگه ای نیست.

الهام گفت...

واژه فاحشه هم این سوال رو ایجاد می کنه که چرا هیچ وقت مرد فاحشه نداریم و فقط زن ها به این اتهام دچار می شن.

كاوه گفت...

البته اين مساله مختص ايران نيست. هر چند ممكنه شدتش تو يه سري كشورا خفيفتر باشه.

به فيزيك دخترا و پسرا هم بر مي گرده.

ayna گفت...

مهم اینه به درست بودن کاری که می کنیم ایمان داشته باشیم . هر کاری! قضاوت دیگران بماند برای خودشان.

نادر گفت...

در مفهوم دینی، خراب بودن مختص دختران نیست. هرکس از مسیر درست خارج شد، خراب است؛ چه دختر باشد چه پسر و هر دو مورد ملامت هستند. جامعه هم هر دو خراب رو به دیده سرزنش می نگرد؛ اما جامعه به طور طبیعی از زن و دختر عفت و پاکدامنی بیشتری را متوقع است چون مادر مربی انسان است و مربی ناسالم، آسیبش جدی تر و کانون خانواده را با شدت بیشتری در معرض نابودی قرار میدهد؛ وگرنه خراب بودن شامل هر دو می شود.

mehrgan گفت...

سلام
من واقعا دارم لذت می برم از بیانات حاج آقا نادر
مطالبشو در مورد بکارت خوندم خونم روش بجوش اومد کلی نوشتم متاسفانه با یک error واجه شدم و کامنتم پرید ولی الان دیگه نتونستم خدمت این حاج آقای عظام عرض ادب نکنم فکر کنک اولین مرد باکره قرن باشند این آقا

نيما گفت...

خوب راست ميگن ديگه
دختره كه نبايد بي اجازه باباش بره پيش پسره بخوابه

نویدار گفت...

اینهایی که از دین مبین و این چیزها در این رابطه حرافی می کنند، استدلال ندارند و خودشونو پشت دین قایم می کنند. همون دینی که دختر 9 ساله رو بالغ می دونه و یک آدم 50، 60 ساله باهاش ازدواج می کنه. باید هم به این دین رو بیارند. آقایان تشریف بیاورید اینجا در عربستان سعودی. جای شما اینجاست. اینجا دختری رو که یا پسر نامحرم حرف بزنه می کشند. کشتن فرزند توسط پدر هم جرم نیست. البته در ایران هم جرم نیست! کلاهتونو بالاتر بگذارید آقایان قرن بیستو یکمی و با غیرت!

rika گفت...

اینم ایمیلم واسه تبادل نظر و چت ، فقط بگین واسه چی اومدین:
rikatehrani@yahoo.com

ღ♀ღ ايده ღ♀ღ گفت...

هوم!
ياد ِ يكي از متنهاي قديميم افتادم!
متن كه نه! ‌بيشتر ميشه گفت خاطره !!!!
هنوزم همينه ....
اما هنوزم همه ي باكره ها فرشته نيستن و همه ي فرشته ها باكره نيستن .....
!...!

رویا گفت...

حرفاتو باور دارم.اما باید اینم بگیم مردم مثل کبک سرشونو کردن زیر برف الان همه میدونیم دخترا دوست پسر و پسرا دوست دختر دارند اما نمیخوان قبول کنن.داشتن bf و gf اشکالی نداره که هیچ خیلی هم مفیده البته اگه ازش استفاده درست بکنیم چون باعث میشه جنس مخالفو خوب بشناسیم.

matin گفت...

man ke aslan in ghaziye parde o inke 2khtar haghe sex nadare roo ghabool nadaram vasam ham mohem nist ke zanam ghablan dashet ya na

matin گفت...

ina hamash cherte harkasi hagh dare azad bashe

sara گفت...

salam ..azizam man vaghean ba harfe shoma movafegham. ..ya ma dokhtara khili bad shansim ya pesara khili zerango kho0sh shansan..aslan shayadam tu in kare kho0da ye hekmati hast..!!!!!!!!!!!!!

اصغری گفت...

سلام
اول یه خسته نباشید به این آقا نادر بگم که با حرفش اینهمه آدمو ناراحت کرده.
واما حالا، هرکی نظر خاص خودشو داره و نباید خانم... بهشون بر بخوره واین خانمهای... راحتن که هر کاریکه میخوانو انجام بدن!!!!!!!
من یکی که ناراحت نمی شم!!!!!!!
سامان جان محترم خیلی زیبا به آقا نادر هجوم آوردی ،اما در مورد اینکه در جامعه ما که پاکدامنی و نجابت و عفت رو از دخترها انتظار دارن و چرا بهای بهشون نمیده. مهریه و شیر بها از مزایایی است که به خانم ها میدن.
اگه حرفی بود من در خدمتم مخلص همه اصغری!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی گفت...

سلام. دخترا و پسرا (بدون هیچ اولویتی)! با هم دوست باشین. از تجربیات هم استفاده کنین. به نظرات هم احترام بذارین. اماااا سکس نه!!!... چرا؟ خوب همون طوری که تو نظرات بالا دیدین همه جور آدمی پیدا میشه. یکی واسش مهم نیست که همسرش قبلآ با فرد دیگه ای سکس داشته یا نه. واسه یکی هم اونقدر مهمه که اگه بفهمه واقعآ خودکشی میکنه. نگین به جهنم! به هر حال شما میخواین سالها باهاش زندگی کنین. ببخشید اگه یه خرده حرفام پیرمردی بود. Bye

میثم موسوی گفت...

با عرض سلام من میگم این جامعه ی ماست که خرابه و ای کارها توی این جامعه جا نیفتاده امیدوارم که هر چه زودتر ای کار بشه و هر کسی دختر یا پسر بتونن به راحتی با هم تو خیابون برن بیان و کسی نتونه بهشون بگه.....!

پدرام گفت...

خدمت همه ی دخترها بگم که بیخود به خودتون فشار نیارید.شما دخترها هر کاری کنید باز هم نجیب بودن و سالم بودن دخترها برای ما پسرها مهمترین ملاک برای ازدواجه.ما پسرها هرچقدر هم حال کنیم اما هیچوقت حاظر نمیشیم که با دختری که قبلا سکس داشته ازدواج کنیم

اميد گفت...

فكر كنم همه بايد تلاش كنيم تا تربيت جنسي از بچه گي شروع بشه و ربطي هم به جنسيت نداره .با شما موافقم .