۱۳۸۷ مهر ۶, شنبه

از خواسته هامون صحبت کنیم

اینکه پارتنرت تو رختخواب چطور باشه اینجا یک پارامتر مهمه برای ادامه یک رابطه. اینکه طرفت همونقدر که به ارضای خودش اهمیت میده، لذت تو رو هم در نظر بگیره.

اصلا یک سوال مهم که اینجا مطرح میشه اینه که آیا پارتنرت اصول یک رابطه جنسی خوب رو بلده؟ ایا میدونه که برای اینکه دو نفر در یک رابطه جنسی به اوج لذت برسن باید چه کار کرد؟

آیا پزیشنی که در یک رابطه جنسی استفاده میشه واسه دو نفر لذت بخشه؟ یا اینکه یک نفر تصمیم میگیره که در چه پزیشنی باشید برای یک رابطه؟

آیا تا حالا با پارتنرتون یا همسرتون صحبت کردید و بهش گفتید از چه نوع پزیشنی خوشتون میاد و در یک رابطه جنسی از چی لذت میبرید و از چی لذت نمیبرید؟

من توی رابطه های شخصیم با دخترهای زیادی برخورد کردم ( که در خیلی موارد  ازدواج کرده بودند و سالها بود وارد یک رابطه جنسی شده بودند ) که  هیچوقت با شوهرشون درباره چطور بودن رابطه جنسیشون صحبت نکرده بودند. یک پزیشن رو از همون اول به کار گرفته بودن و تا آخر همون رو ادامه داده بودن حتی اگر تو اون پزیشن به لذت نرسیده بودن.

به نظرشون طبیعی ترین پزیشن همون پزیشن میشنری ( مرد رو زن زیر) هست و بقیه پزیشنها رو اصلا بد می دونستن و یا براشون غریب بود.

اینکه شوهرشون فکر کنه که چه زن وقیحیه همیشه باعث شده بود درباره لذتشون و چگونگی رابطه جنسی  شون  و  اینکه  دوست دارن این رابطه چطور باشه ، صحبت نکنن.

اینکه خیلی از زن ها به واسه اینتر کورس به لذت نمیرسن تقریبا میشه گفت ثابت شده ( اصلا هم مهم نیست فروید چه زری زده در این مورد) ولی خیلی از زنها هیچوقت به راه های جایگزین فکر نمیکنن.

اینکه حقشونه لذت ببرن و در نتیجه برای رسیدنش باید به همسرشون یا پارتنرشون صحبت کنن براشون موضوع عجیبیه.

نتیجه اش اینه که زنه بعد از زاییدن چند تا بچه هنوز نمی دونه ار گ ا س م چی هست و چطوری بوجود میاد.

از مادرامون که گذشته ولی خودمون سعی کنیم در این باره با طرفمون صحبت کنیم و از همون اول سنگامون رو تو این موضوع وا بکنیم تا فردا دچار افسردگی نشیم و رابطمون به خاطر یک موضوعی که در خیلی از موارد میشه با صحبت حل بشه، به هم نریزه.

۱۰ نظر:

Noonoosh گفت...

بلهههههههه بيا اين وبلاگ حرفهاي ناگفته را بخوان ببين چقدر وضع زنها خرابه ..تازه اينا مثلا روشنفكران وبلاگ خوان و وبلاگ نوسيند كه ميگويند بعد از چندين سال هنوز ار گ اسم نداشتند

بوی بارون،قهوه،سیگار گفت...

باور میکنی تعجب کردم وقتی این پست را خواندم؟ همیشه فکر میکردم این دسته زنها کسانی هستند تحصیل نکرده که اهل مطالعه هم نیستند. رنهایی متعلق به سنت های پوسیده گذشته. یا افرادی با سن خیلی بالا که با یک فرهنگ متفاوتی در اون زمان تربیت شده اند. فکر نمی کردم بین افرادی که دور بر ما هستند بشه همچین کسانی را دید. تصور میکردم اوضاع و احوال سکس حداقل بین مردمی از نسل ما که با رسانه و کتاب سر و کار دارند در یک حد رضایت بخشیه، حالا اگر پرفکت نباشه.

Leila: Moteasefaneh injoor nist : (

محمد جواد شکری گفت...

یعنی جدی فکر می کنی از خواننده های وبلاگت کسی باشه که در مورد این مسایل با پارتنرش حرف نزنه؟ من قبول دارم که خیلی از مردم این کشور حرف زدن در مورد این چیزها رو خوب نمی دونن ولی نه خواننده های وبلاگستان!
لیلا: من تقریبا مطمئتنم که هستن.

کاوه گفت...

مطلب جالبی بود.

عیسا گفت...

به نظرم مشکل بزرگ اینه که خیلی از زنها نمیدونن این مشکلات میتونه یه راه حل ساده مثل حرف زدن داشته باشه. منم مطمئنم که از خواننده های وبلاگستان هم خیلی ها نمیدونن اینو.
لینکتونو گذاشتم.

naghmeh گفت...

hamishe movafeghe bayane ehsasat boodam

برگ گفت...

آموزش لازم است؛ اما چگونه؟

leila گفت...

leila jan,aali bood
dastet dard nakone.....

Leila: Khahesh mikonam.

ghazal گفت...

salam leila jan
manam motaghedam k bayad sohbat kard ama kheli azzanharo didam k ghodrate bayan kardanesho nadaran hata vagty niaz be s- e- x daranad ham ghadami bar nemidarand

موسوی گفت...

مطب خوبی است و شاید اساسی ترین موضوع که می تونه رابطه مستقیمی در روابط دیگر دو نفر داشته باشه