۱۳۸۷ بهمن ۷, دوشنبه

نیازهای جنسیشون رو چطور پاسخ میدن؟

يه سوالي كه چند روز فکرم رو مشغول کرده چگونگی روابط جنسی تو ایرانه. یعنی اینکه افرادی که به هر دلیل مذهبی، اجتماعی و اقتصادی و  غیره  امکان داشتن رابطه جنسی رو ندارن ( چه پسر و چه دختر) اولا چطور با نیازهاشون تا میکنن و اگر سرکوب میکنن یا بهش توجه نمیکنن با مشکلات روحی حاصل از اون چه میکنن؟

یک قشری از جامعه هستن که معمول طبقه بالا و شاید در بعضی مواقع طیف بالای طبقه متوسط رو شامل بشن که برای داشتن دوست پسر و دوست دختر و یا خوابیدن با اون خیلی دغدغه ای ندارن و حالا نه لزوما با موافقت خانواده، رابطه جنسیشون رو دارن. که تو همین وبلاگستان دربارش مینویسن. البته این به این معنی که این قشر مشکلی در این رابطه ندارن. امکان داره خیلی وقتها پارتنر مناسبی وجود نداشته باشه.

اما قشرهای دیگه جامعه به قضیه کاملا متفاوت نگاه میکنن و ازدواج رو تنها راه داشتن این رابطه میبینن. ولی این روزها که همه صحبت از بالا رفتن سن ازدواج تو ایران میکنن، این قشری که با رابطه قبل از ازدواج مشکل دارن چه کار میکنن؟ آیا راه حلهای خاصی برای خودشون دارن؟ ( البته به جز خود ارضایی).

بعضی از پسرها شاید راه‌هایی پیدا کنن مثل خوابیدن با یک روسپی ولی دخترها چطور با قضیه روبرو میشن. نمیدونم شاید اگر ایران بودم این سوال خیلی احمقانه میومد پرسیدنش ولی الان که بهش فکر میکنن میبینم موضوع خیلی مهمه.

۱۴ نظر:

سید گفت...

بهش می گن تقوا مشکل روحی هم ایجاد نمی کنه

ماموت گفت...

سلام. پسرهای اطراف من همگی با دخترهایی دوست می شوند که بتوانند رابطه جنسی داشته باشند. اما دخترهای اطراف من هستند که گاهی مذهبیند و گاهی مذهبی هم نیستند حتا فقط طبق عرف یا عقایدی که خودشان برای خودشان دارند تحمل میکنند و تا ازدواج نکنند تن به رابطه جنسی نمیدهند. گاهی میشود فقط از فشار س ک س ازدواج میکنند و بعضی وقتها ازدواجشان ادامه می یابد گاهی هم اول کار به طلاق میخورند. در بین دوستان بسیار زیادم فقط یک نفر هست که رابطه جنسی خارج از ازدواج داشته. دوستان من لزوما هیچکدام مذهبی نیستند اما به شدت پایبند این قسمت از مذهب و عرفند. مشکل روحی هم اکثرا دارند. چندتاییشون میدونند که مشکل از چیست و خیلی هاشون هم حاضر نیستند قبول کنند که مشکل چیه. در هر صورت اکثرا بر این عقیده هستند که کارشان تقواست حالا چه مذهبی باشند و چه مذهبی نباشند. این قضیه س ک س خارج از ازدواج داشتن هم برای هیچکدام از خانواده ها حتا روشنفکرترینشان پذیرفته نیست. دوستان من همگی تحصیل کرده هستند و موقعیت های شغلی خوبی دارند و از سطح خانوادگی متوسط رو به بالا هستند.

sudn گفت...

مطمين باش مشكلات روحيشون خيلي كمتر از كثافتاييه كه هر شبو با يكي هستن و با هوسرانياشون دارن ديونه ميشن!!

علی قائدی گفت...

جناب سید متاسفانه کاملن با شما مخالفم.این تقوایی که شما ازش حرف میزنید از همون طرز فکری نشات گرفته که میگه:در این دنیا هیچ کاری نکنید تا وقتی به اون دنیا میرید بفرسیمتون بهشت!یعنی طرز تفکر حکومت اسلامی ایران که متاسفانه بعضی ها رو بدجوری شستشوی مغزی داده.

علی قائدی گفت...

خانم موری اگه اشکالی نداشته باشه به این پستتون لینک میدم.

علی قائدی گفت...

از همین کامنتهای اجق وجق با نام مستعار میشه فهمید که چقدر مشکلات روحی افراد از نداشتن سکس ناشی میشه!.جالبه که خودشون هم یا واقعن خبر ندارن و یا میخوان نادیده گیرن!به هر حال نمیشه و نباید با امیال جنسی مبارزه کرد.جامعه سالم جامعه ای هست که افراد خودشون و نیازهاشون رو بشناسن.

علی قائدی گفت...

خانم موری با اجازتون من هم به این پست شما لینک دادم و هم خودم پستی در این باره نوشتم..چون واقعن این سئوال خوبیه که شما پرسیدین و امیدوارم باب یک بحث وبلاگی ایجاد بشه.

asd گفت...

داروي Lamotrigin

کاوه گفت...

اگه واقعا راه حلی داشتن، الان یه معضل بزرگ اجتماعی نبود.

روح افزا گفت...

خوبه بحث داغ داغه
خیلی از دخترا مانند آنچه کاوه نوشته، از بس در محیط شون موضوع جنسی بد تلقین شده، کلا نیازهای جنسی شون رو سرکوب کرده اند که به گفته فروید این نوع افراد دچار ناملایمات روحی و رفتاری می شن مانند آنچه بی تا گفته. یعنی یه جاهایی خودش رو نشون می ده.

تهمینه گفت...

خیلی راههای زیادی وجود دارد البته! برای اینکه لیست کامل بشه خیلی هاشون تو تاکسی همدیگرو می مالن!

amir گفت...

پس راه حل چيه؟
فكر كنم ساده ترين راه حل خود ارضايي باشه
نه كسي ميفهمه نه آبروت ميره
ميشه با صيغه كردن مشكل رو حل كرد ولي باز بي آبرويي ميمونه
من خودم يه جوون 20 ساله هستم كه واقعا نميدونم با اين مشكل چكار كنم
جون خود ارضايي هم لذت كاملي نيست

majid گفت...

من 23 سالمه تا به حال سکس نداشتم نمی دانم نیازمم چطور ارضا کنم!!

majid گفت...

man ye soal dashtam man mogheyate sex giram miyad ama bekhatere tars az khoda in karo nemikonam!!!hala soal man ine ke khod erzai behtare ya zena kardan????/