۱۳۸۷ فروردین ۲۸, چهارشنبه

آیا اگر حقیقتی هست باید گفت؟

اینکه مدل درخشانی مد بشه تو وبلاگستان و همه بخوان پته هم رو بریزن رو آب خیلی ترسناکه و در درازمدت سازنده که نیست مخرب هم هست.

به نظر من مهمتر از اینکه معلوم بشه کی از کجا پول می گیره و کی نمیگیره، نتایجیه که این پرده برداری‌ها داره. اینکه فرض‌‌ ِ گرفتن پول از ند توسط فریبا ( که البته بعضی دوستان اعتقاد دارن که این اتفاق داره میفته ) و یا این فرض که فریبا شهرت خوبی در بین جنبش زنان نداره، به ضرر کیه؟ جنبش زنان؟ یا فریبا داوودی؟بعید میدونم به ضرر فریبا باشه چون اگه اون داره کار ی انجام میده دربرابر چیزی به دست میاره. ولی برای جنبش زنان این طور نیست.

هدف نوشته ام نیما و نازلی هستن که میدونم نیتشون چیه و اصلا راضی نیستن که برای اعضای جنبش زنان تو ایران مشکلی پیش بیاد. من فکر می‌کنم پته فریبا رو ریختن رو آب فقط خوراک برای اونهایی درست می‌کنه که میخوان از جنبش زنان آتو بگیرن و بر ضدش استفاده کنن یعنی حکومت. و اینکه اونها مطمئنا نمیگن خوب حالا که فهمیدیم فریبا از اینها نیست پس خیالمون راحت شد. نه! همین مدارک به اندازه کافی گرزی خواهد شد تا بر فرق سر جنبش زنان کوبیده بشه.

حقیقت اینه که این افشاگریها‍! در نهایت به ضرر همه جنبش زنان تمام میشه و حکومت اگر بخواد از این موقعیت استفاده کنه، کمال و تمام این کار رو می‌کنه. گفتن حقیقت مهمه ولی جاش و زمانش مهمتره.

۴ نظر:

كاوه گفت...

توي اين جنبشها، بله؟

ظاهرا آسمون همه جا همين رنگه.

m.r گفت...

Leila jan,I think you are right.

پونه بريراني گفت...

دوست عزيز ببخش كه بي ربط به مطلبت كامنت مي‌گذارم. شما به يك بازي دعوت شده‌ايد. بله ديگر لوس شده اين بازي‌ها، مي‌دانم. اما جان هركسي كه دوست داريد اين يك دفعه را هم شركت كنيد. خير ببينيد و اجرتان با سيد‌الشهداء

بهاره گفت...

با نوشته ت موافق بودم. با کامنت خورشید خانوم همینطور و با جوابت باز :)
مربوط به زمان افشا کردن می شه.به هرحال کسی نمی خواد شرایط زنانی که توی ایران فعالیت می کنن سخت تر بشه.